Στην περίπτωση που κάτι δεν σας αρέσει ή δεν σας κάνει ή δεν είναι έτσι όπως το έχετε φανταστεί, το Χαντρόδεντρο σας δίνει τη δυνατότητα να επιστρέψετε το προϊόν που παραγγείλατε επιλέγοντας κάποιο άλλο ίσης ή μεγαλύτερης αξίας.
Δικαίωμα υπαναχώρησης από τις εξ αποστάσεως συμβάσεις βάσει του Ν. 2251/1994 (όπως τροποποιήθηκε από την Κ.Υ.Α. Ζ1-891/2013) – Επιστροφή προϊόντων. Ο Πελάτης μπορεί να επιστρέψει εύκολα τα προϊόντα που έχει αγοράσει από το ηλεκτρονικό κατάστημα επειδή απλά άλλαξε γνώμη, εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή τους.
- Οι αλλαγές γίνονται δεκτές εφόσον το προϊόν δεν έχει φορεθεί περαιτέρω της δοκιμής και βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση.
- Για να προχωρήσετε στη διαδικασία της αλλαγής, θα παρακαλούσαμε να έρθετε πρώτα σε επικοινωνία μαζί μας.
- Οι επιστροφές γίνονται μόνο μέσω μεταφορικής εταιρίας της επιλογής του πελάτη και τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον ίδιο.
- Φροντίστε η συσκευασία της αποστολής να είναι ασφαλής έτσι ώστε να μην προκληθεί κάποια φθορά κατά τη μεταφορά του. Το hantrodentro.gr δε μπορεί να φέρει καμία ευθύνη σε περίπτωση απώλειας ή καταστροφής του προϊόντος κατά τη μεταφορά της επιστροφής.
- Αλλαγές ΔΕΝ γίνονται δεκτές σε συγκεκριμένα προϊόντα που είναι customizable και ετοιμάζονται κατά παραγγελία, όπως και στα σκουλαρίκια για λόγους υγιεινής.
Πληροφορίες για την επίλυση διαφορών κατά το άρθρο 14 παρ. 1 του Κανονισμού για την Ηλεκτρονική Επίλυση Καταναλωτικών Διαφορών:
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δίνει στους καταναλωτές το δικαίωμα να επιλύουν τις ηλεκτρονικές διαφορές τους κατά το άρθρο 14 παρ. 1 του Κανονισμού για την Ηλεκτρονική Επίλυση Καταναλωτικών Διαφορών σε μία από τις πλατφόρμες της. Η πλατφόρμα (http://ec.europa.eu/consumers/odr) χρησιμεύει ως τόπος προσφυγής των καταναλωτών για εξωδικαστικό διακανονισμό διαφορών που προκύπτουν από ηλεκτρονικές αγορές και συμβάσεις παροχής υπηρεσιών.
Επιστροφή χρημάτων:
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται μόνο στην περίπτωση που το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά που αναγράφονται στο site και γίνεται με τον ίδιο τρόπο που έγινε η πληρωμή. Σε διαφορετική περίπτωση δεν είναι δυνατή η επιστροφή χρημάτων αλλά αν θέλετε μπορείτε να κάνετε αλλαγή με κάποιο άλλο προϊόν.
Σε περίπτωση πληρωμής με πιστωτική κάρτα η επιστροφή γίνεται μέσω της Τράπεζας Πειραιώς στην πιστωτική σας κάρτα.
Σε κάθε περίπτωση και για όλες τις ανωτέρω περιπτώσεις το ανώτατο χρονικό περιθώριο ακύρωσης δεν δύναται να παραταθεί πέραν των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
Ακύρωση παραγγελίας:
Σε περίπτωση που θέλετε ν’ ακυρώσετε την παραγγελία σας, παρακαλώ επικοινωνήστε με το κατάστημα μας για να μας ενημερώσετε σχετικά. Η παραγγελία σας μπορεί να ακυρωθεί μόνο αν δεν έχει ολοκληρωθεί η διαδικασία αποστολής.
Η επιστροφή χρημάτων γίνεται με την διαδικασία που αναφέρεται στην ενότητα επιστροφή χρημάτων.